FT-TS

Pembinaan platform pertukaran asing sehenti

Pembina platform pertukaran asing rata sehenti anda yang paling boleh dipercayai

Permohonan Lesen Kewangan

FT-TS menyediakan pelanggan dengan permohonan lesen kewangan yang berwibawa.

Di bawah pengaruh membetulkan perintah kewangan, banyak syarikat pertukaran asing tidak berlesen di China telah menarik diri satu demi satu. Pada masa yang sama, negeri itu juga meneruskan tindakan keras terhadap beberapa platform pertukaran asing yang tidak patuh, dan aktiviti berkaitan mereka juga terus mengambil postur tekanan tinggi. Di manakah platform pertukaran asing harus pergi, dan bagaimanakah ia perlu diubah supaya ia boleh terus membangun dan beroperasi dalam pasaran pertukaran asing? Pada masa ini, penyeliaan pematuhan mesti menjadi prasyarat untuk pembangunan, dan broker pertukaran asing mesti memulakan permohonan lesen.


Pada masa ini, operasi kewangan global berada dalam keadaan stabil, terutamanya disebabkan oleh penyeliaan ketat pengawal selia kewangan yang diedarkan di pelbagai negara atau wilayah. Pengawal selia kewangan ini mengeluarkan lesen mengikut perniagaan sepadan pemohon untuk membolehkan mereka beroperasi di wilayah yang sepadan, sambil dikawal oleh pematuhan.


Dalam pasaran pertukaran asing, terdapat banyak ribut tentang beroperasi tanpa lesen, tetapi peningkatan tahunan dalam permohonan untuk lesen kewangan menunjukkan bahawa jika syarikat ingin membangun untuk masa yang lama, ia adalah satu trend yang tidak dapat dielakkan untuk memohon lesen.


Data yang mengalir keluar masuk pelanggan juga merupakan bukti terbaik sama ada hendak memohon lesen atau tidak. Memohon lesen itu sendiri agak sukar, dan menangani kesukaran membuka akaun telah menyebabkan platform tidak berdaya. Mengapakah platform perlu memohon lesen? Banyak platform telah mengumpul data bahagian belakang dan mendapati bahawa sebab utama kesukaran membuka akaun, kekurangan dana, dan kerugian besar pelanggan ialah kelayakan platform terlalu sukar untuk memenangi kepercayaan pelanggan; campuran yang tidak berkesudahan. laporan di media telah menyebabkan kepercayaan pelanggan baru dan lama diturunkan semula sehingga mengakibatkan kerugian.


Namun, apakah faedah memohon lesen kawal selia? Secara ringkas disenaraikan di bawah:


1. Pembinaan jenama

Bukan satu proses yang mudah bagi broker permulaan untuk bertapak dalam pasaran pertukaran asing yang kompetitif. Jika anda ingin menjadi broker yang dipercayai pasaran dan bereputasi baik, anda mesti memegang kuasa kawal selia yang dikeluarkan oleh satu atau lebih pengawal selia yang diiktiraf. Lesen, dengan cara ini, bukan sahaja dapat membantu syarikat meningkatkan daya tarikan dan pengaruh mereka sendiri, tetapi juga meluaskan saluran pembangunan perniagaan dan kumpulan pelanggan mereka.


2. Kepercayaan pelanggan

Jelas sekali, apabila pelabur memilih platform dagangan pertukaran asing, isu yang paling membimbangkan ialah keselamatan dana dan lesen kawal selia yang dipohon oleh platform tersebut. Lesen pengawalseliaan pertukaran asing adalah pertimbangan paling langsung untuk mengukur sama ada broker pertukaran asing boleh dipercayai dan layak untuk menjalankan operasi berkaitan. Oleh itu, adalah penting untuk memilih broker dengan pengawasan undang-undang, dan ia juga merupakan salah satu fokus pelabur. Tidak dinafikan bahawa lesen itu sememangnya senjata ajaib yang berkesan untuk mengembangkan pelanggan, dan ia juga merupakan kunci kepada pembangunan jangka panjang sesuatu platform, dan kunci untuk menjadi lebih besar dan lebih kukuh. Sepanjang keseluruhan industri pertukaran asing, terdapat tiada gergasi yang tidak mempunyai pelbagai lesen pengawalseliaan. Syarikat yang mengutamakan susun atur lesen pertukaran asing akan mempunyai "kelebihan penggerak pertama" yang besar.


3. Pematuhan undang-undang

Premis pembrokeran yang patuh ialah mereka mesti mempunyai lesen kawal selia dan memilih lesen pertukaran asing yang diiktiraf di peringkat global, kerana mereka mempunyai sistem kawal selia yang berkesan dan telus, peraturan perlindungan dana pelanggan yang ketat, peraturan aset bersih yang ketat dan keperluan pengurusan korporat. Terdapat juga peraturan dan peraturan yang kukuh dari segi pemantauan dan kawalan. Dengan keperluan kawal selia yang tinggi dan persekitaran kawal selia yang jelas dan telus, ia pasti membantu syarikat menjadi lebih mematuhi undang-undang. Untuk pulih dengan cepat daripada industri pertukaran asing yang huru-hara kepada kemakmurannya dahulu, hanya dengan mengasaskan urus niaga yang patuh dan secara aktif menerima penyeliaan kita boleh merebut peluang dalam rombakan pasaran.

Pengoptimuman berterusan dan penambahbaikan dasar negara dan pembukaan beransur-ansur pasaran pertukaran asing telah menjadi hala tuju penting bagi pembaharuan pertukaran asing semasa. Pertukaran asing pasti akan menjadi peluang besar untuk projek pelaburan kewangan. Sesiapa yang dapat merebut peluang itu pasti akan menjadi penerima dividen.

Dengan pengetatan penyeliaan, kelebihan pematuhan lesen kewangan pertukaran asing juga dicerminkan. Bagi broker tidak berlesen dengan skala dan reputasi pasaran tertentu, berkat lesen pertukaran asing adalah sama dengan "menambah sayap kepada harimau".

金融牌照.jpg



Ciri produk

    • Kepantasan mencapai kecemerlangan

      Industri kewangan berubah dengan pantas, kami akan sentiasa mengekalkan "deria bau", berani berdiri di puncak industri, memahami arah aliran pembangunan industri, dan menyediakan perkhidmatan berkualiti tinggi yang profesional dan berkesan kepada pelanggan.


    • Kami tidak pernah melepaskan kawalan kami

      Industri kewangan berubah dengan pantas, kami akan sentiasa mengekalkan "deria bau", berani berdiri di puncak industri, memahami arah aliran pembangunan industri, dan menyediakan perkhidmatan berkualiti tinggi yang profesional dan berkesan kepada pelanggan.


    • Dapatkan harga sebenar

    • Kami komited untuk membuka setiap pautan dalam proses perkhidmatan pelanggan, dan akan terus mengoptimumkan dan menaik taraf proses perkhidmatan untuk menyediakan pelanggan pengalaman perkhidmatan muktamad yang berkualiti tinggi, teliti dan lengkap.


    • Reaksi menentukan pencapaian

    • Kami berharap hubungan dengan pelanggan bukan sahaja pada tahap perkhidmatan tunggal dan dilayan, tetapi juga untuk membentuk komuniti dengan pelanggan untuk mencapai manfaat bersama dan hasil menang-menang di samping merealisasikan transformasi nilai untuk pelanggan.


    • Lebih banyak pilihan

    • Kami berharap hubungan dengan pelanggan bukan sahaja pada tahap perkhidmatan tunggal dan dilayan, tetapi juga untuk membentuk komuniti dengan pelanggan untuk mencapai manfaat bersama dan hasil menang-menang di samping merealisasikan transformasi nilai untuk pelanggan.